men bara när du inte hör vågar jag säga så.

hejsan :)
Min dag har vart bra idag, jag vaknade typ 8.02 idag, as soft. Sen blev det skola som vanligt och det rulla på i samma flyt som alltid.. Sen åkte jag och Wilma hem, och åt. Och nu ska vi ska fota och ha det as kul för vi har inte vartit på 23456789 år.
Och vet ni vad jag har fått reda på? JAG SKA FÅ EN SYSTEMKAMERA I JULKLAPP!!! GLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAG TJEEEEEJJ!!!!!!!!!! ska oxå göra en ny design idag :) men vi ska vi fota nu bye!
LÄNK TILL BÄSTAVÄN!
Gammal fjortisbild...

Kommentarer
Postat av: Josefin Brandt

Ollllaaaalaaah Snygging på bild va??;))<3

2011-12-20 @ 21:19:41
URL: http://josseduvet.blogg.se/
Postat av: Anonym

nice

2012-01-09 @ 20:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0