..

Asså nu ska jag förklara för er. Såhär ligger det till. Jag är i världens jobbigaste kurva en kurva där en tonårs tjej absolut inte vill hamna. Jag äter inte, jag sover inte jag går inte till skolan. jag gör ingenting. För jag har inte ork eller lust. Även fast jag igentligen vill, men det går vara inte. Jag ser med själv som fet och därför äter jag inte. Mitt självförtroende är så dåligt så att jag inte vill sova för jag är så rädd att vakna upp och se mig själv fulare än vad jag redan tycker att jag är. Jag är också så jävla kär i en kille som hatar mig, jag vet att jag har fått så många chanser meb har inre tagit vara på dom. Han är det ända jag tänker på, och jag kollar alltid på gamla bilder eller på gamla sms som vi har skrivit. Jag har hamnat i en svacka som känns skit jobbig. Vill inte ha det så här. Är det någon som kam förstå mig någongång? Snälla. Hjälp

Kommentarer
Postat av: hubbisssh

aaw, carro <3 <3 <3

2012-02-13 @ 21:25:53
Postat av: Anonym

Det gör ont att läsa såna här texter, ingen ska behöva känna såhär. Men du kan ta dig ut om du vill! Du har ork tro mig! Du måste bara försöka ändra inställning.Det kommer komma och gå killar hela ditt liv, ta tag i skolan först! Då kan du bli vad du vill. Du har en sjukt fin kropp, och du borde vara jävligt stolt över den! Och jag älskar ditt ass, hehe... Fokusera på saker som gör dig glad ist... Umgås med vänner som får dig att må bra, titta dig i spegeln och säg att du är vacker! Tro mig det funkar för mig, och det är en bra början! Le, för det gör dig automatiskt glad eftersom hjärnan får signal att bli glad när den ler. Lite cool faktiskt.Du är en stark tjej det vet jag, och att sluta äta gör aldirg saken bättre, såfort du äter något litet kmr du gå upp och, då blir du besviken och slutar äta och då blir det ett mönster, och tror du förstår... Äta nyttig får dig att må bra!Plus träna gör att du släppar ut dålig energi, och mår bättre. Många tex gymmar för att må bättre. De något som släpps ut i kroppen, jag vet nt googla är nt så bra på det... Inte för att jag tycker du behöver det, men just för att man mår bättre av det! Jag mår iaf mkt bättre av det!Men du är sjuk vacker, och jag älskar din kropp! Du känner inte mig, men jag hoppas de här orden ska hjälpa dig lite.

2012-02-13 @ 21:59:30
Postat av: Anonym

(för din ämnesomsätning blir så dålig när den inte får näring)

2012-02-13 @ 22:01:50
Postat av: Frida

Blir alltid ledsen när jag läser sånt här, men jag vet i alla fall lite av vad du känner, jag är deprimerad. jag går inte heller till skolan. jag ligger bara hemma på dagarna. Du känner inte mig men ville skriva det ändå! ingen förtjänar att må dåligt. jag hoppas du mår bättre snart (:

2012-02-14 @ 09:18:41
URL: http://fridadrougges.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tråkigt att höra, men du ska veta att du är otroligt vacker och snygg. Skulle göra allt för att se ut som dig. <3

2012-02-14 @ 16:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0