jossseeeeebaby

tjenis micropenis :)
Dagen började segt, fick ett sms av josse som sa att jag skulle gå upp för skullle åka till henne idag. Och då var klockan runt 11. Sen ringde jojje mig och ville att jag skulle komma hem till han så jag drog dit. Klockan halv 3 gick jag till station, satt mig på stockholmsbussen och drog in till danderyd sen åkte jag till plattan och hoppade på tåget till Eskilstuna. Så mötte josefin och hennes "mamma" upp mig där. Och vi har precis ätit. Och nu ska vi dunka musik och hare fett mysigt. Har saknat henne så jävla hårt, för ni som inte vet så har hon flyttat hit till en fosterfamilj...
Men bloggar mer sen när jag har tid osv.
Love

Kommentarer
Postat av: Maja

Jätte fin blogg! Kolla min och ställ en fråga! http://iiinspirations.blogg.se/ Frågestund nu!

2012-02-18 @ 17:34:56
URL: http://iiinspirations.blogg.se/
Postat av: En idiot.

Jag älskar dig Caroline Väre. ♥

2012-04-09 @ 20:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0