Svar på frågestunden!

Postat av: Lisa

vad är du mest nöjd med på dig själv?

hmm, typ ingenting. Ögonen kanske!


Postat av:

vem är din bästavän?

min bästavän, världens svåraste fråga. Har ingen bästavän man kan ju inte lita på någon men isf felicia, lovisa eller wilma!

Postat av:

Vem/vad får du på bra humör?

det som får mig på bra humör är nog musik. Det är det bästa jag vet
Dom som får mig på bra humör är hampus och felicia! Helt klart! Behöver bara titta på dom och jag blir as glad!

Postat av: ...

är du oskuld??? gud va fin du är men du behöver inte pusha upp dina tuttar så mkt och är vacker ändå :D

du, jag "pushar" upp mina bröst hur mycket jag vill. Okej. Och nej jag är inte vacker!

Postat av:

Är du oskuld?? Annars hur många har du legat med snyggo??

Det angår inte er. Hehe :)

Postat av:

Vem var din första kyss

Vet faktiskt inte! arvid tror jag !

Postat av:

Längd vikt?? Vill ha din kropp!! Sjukt vacker

Längd: typ 165.. Vikt: vill inte ens ställa mig på vågen..
Tack snälla du! <3

Postat av:

fick du ta dina piercingar elr gjorde du de utan tillstånd ;o

jag fick ta i naveln men inte i läppen. Men nu tycker mina föräldrar att det är okej! 

Postat av:

Varför har du skurit dig på armarna?

smärtan


Hoppas svaren duger. Puss <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är din "drömkille"?

2012-02-20 @ 20:32:39
Postat av: wilma Griberg

Jag älskar dig fina tjej!

2012-02-20 @ 21:22:44
URL: http://viiilmaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0