böörjar om!

 
Börjar om med att blogga nu :) 

Kommentarer
Postat av: En tjej som verkligen saknar sin bästavän

Carro, jag saknar dig sjuk mycket! jag älskar dig min ängel. Jag vet att livet inte alltid ät lätt men bara så du vet så finns det alltid en (jag) som alltid finns där för dig. Du är underbar, fin, söt, rolig, smart och så sjukt smart så du har inget att skämmas för! Carro snälla se till att göra de bästa av ditt liv och kom inte på fel spår! Snälla va inte med folk som får dig att göra fel saker.. Visst jag är inte din morsa men jag ber dig ändå, du kan komma så långt med bara lite vilja! Du är bäst Carro, jag älskar dig Caroline väre. Yeah right du kanske inte lyssar på vad jag säger för att du inte vet vem jag är men du kan ju alltid kanske lista ut de!

Tillsammans fixar vi allt! Någon underbar person där uppe sände mig den finaste ängel han hade, kan man bli lyckligare! Carro min ängel<3

2012-07-17 @ 17:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0